۱۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۴۶

رئیس تبلیغات اسلامی شاهرود:

۲۵۲مبلغ در شاهرود فعالیت‌های تبلیغی ماه رمضان را انجام می‌دهد

۲۵۲مبلغ در شاهرود فعالیت‌های تبلیغی ماه رمضان را انجام می‌دهد

شاهرود - رئیس تبلیغات اسلامی شاهرود از اعزام ۲۵۲ مبلغ خواهر و برادر طی ماه رمضان در این شهرستان خبر داد و گفت: ازاین‌بین ۲۱۰ مبلغ بومی شهرستان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حمید عبداللهیان ظهر پنج‌شنبه در نشستی با حضور مبلغان اعزامی و امنای مساجد شاهرود با موضوع اقدامات تبلیغی ماه رمضان به میزبانی تبلیغات اسلامی این شهرستان، ضمن اشاره به اعزام ۲۵۲ مبلغ در ایام ضیافت الهی، تأکید کرد: ازاین‌بین ۲۱۰ نفر بومی و ۴۲ نفر غیربومی و اعزامی از قم و مشهد هستند.

وی افزود: در بین مبلغان همچنین ۴۲مبلغ اعزامی، ۳۲ روحانی مستقر و ۱۰ مبلغ ویژه بیارجمند و ۸۰ مبلغ زن دیده می‌شود.

صدور ۴۰ گواهینامه آموزش قرآن کریم

رئیس تبلیغات اسلامی شاهرود، رسالت مبلغان اعزامی را بیان احکام دینی، ترویج سبک زندگی اسلامی، تشریح و تبیین سیره ائمه اطهار(ع)، تبیین فیوضات ماه رمضان، انجام فرایض دینی در مساجد به‌خصوص در ایام لیالی قدر و سالروز شهادت حضرت علی(ع) و ... عنوان کرد.

عبداللهیان بیان کرد: به مبلغان اعزامی همچنین ضرورت اتحاد در بین مسلمانان، شرایط منطقه‌ای، صرفه‌جویی در مصرف آب، الگوی زندگی اسلامی، حمایت از کالای داخلی، شرایط ایران در جامعه جهانی، دوری از مسائل جناحی و تفرقه‌انگیز، ترویج فرهنگ دینی و ... توصیه‌شده است.

وی در ادامه از صدور ۴۰ گواهینامه قرآنی برای خواهران قرآن آموز شاهرودی نیز خبر داد و تأکید کرد: ۵۹ نفر در دوره آموزش روخوانی قرآن کریم به همت تبلیغات اسلامی شاهرود حضور یافتند که از این بین ۴۰ نفر برتر گواهینامه دریافت می‌کنند.

کد خبر 4310969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha